
Організація і технологія торгівельних процесів
ОТТП

Передумови для вивчення дисципліни:
Основи стандартизації, метрології та управління якістю. Технології (теоретичні основи товарознавства), Обладнання підприємств торгівлі.
Критерії оцінювання результатів навчання:
Оцінювання здійснюється за 100-бальною шкалою з подальшим переведенням у національну шкалу (шкалу Коледжу) та шкалу ECTS.
Оцінювання знань здобувачів фахової передвищої освіти сприяє підвищенню мотивації здобувачів освіти до систематичної активної роботи впродовж усього періоду навчання за відповідними освітньо-професійними програмами з метою формування системних, стійких знань, умінь, навичок та компетентностей, а також розширенню можливостей для всебічного розкриття здібностей здобувачів освіти, розвитку їх творчого, наукового мислення та підвищення ефективності освітнього процесу.
Під час проведення контрольних заходів здобувачам фахової передвищої освіти не дозволяється користуватися засобами зв'язку, пристроями зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації (мобільними телефонами, планшетами, ноутбуками і т.п.) друкованими або рукописними матеріалами, іншими засобами, предметами, приладами, що не передбачені процедурою оцінювання знань відповідно до робочої навчальної програми або іншого нормативного документу щодо процедури проведення контрольних заходів.
Мета викладання навчальної дисципліни: полягає у вивченні та формуванні у майбутніх молодших бакалаврів теоретичних знань і практичних навичок, пов'язаних з питаннями аналізу, прогнозування, організаційної роботи торговельного підприємства, здійснення основних торговельно-технологічних процесів в торгівлі; ознайомлення з законами, положеннями, інструкціями, які регулюють торговельні процеси, з нормами і правилами торговельного обслуговування населення.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- формувати комплекс знань з питань організації та технології торговельних процесів;
- формувати навички щодо приймання товарів за кількістю та якістю, їх документального оформлення, зберігання, розміщення і викладки товарів в торговельній залі, вміти планувати розміщення товарів в торговельній залі та ефективно використовувати торговельну площу;
- вивчення типів магазинів та їх об'єднань;
- вивчення Закону «Про захист прав споживачів», Правил роздрібного продажу продовольчих та непродовольчих товарів, Правил торговельного обслуговування, форм та методів продажу товарів;
- організувати технологічні процеси на складах;
- вирішувати ситуаційні задачі, які виникають в процесі продажу та торговельного обслуговування населення, що надають можливість впроваджувати нові творчі підходи в майбутній роботі.
Форми поточного та підсумкового
контролю:
Поточний контроль застосовується для визначення рівня опанування здобувач освітиом навчального матеріалу.
Види поточного контролю: усне опитування, письмове опитування, тестування.
Рубіжний семестровий контроль застосовується після завершення вивчення навчального матеріалу. Проводиться у вигляді контрольної роботи.
Підсумковий контроль проводиться для комплексної перевірки знань, умінь, навичок у формі екзамену.
Засоби діагностики
Засобами оцінювання та методами демонстрування результатів навчання є:
- відповіді на запитання на лекційних заняттях (усне, письмове опитування);
- тести;
- реферати;
- презентації результатів виконаних завдань;
- розігрування ролей, проблемні задачі, практичні завдання.