Обладнання підприємств торгівлі

ПЕРЕДУМОВИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ:

«Організація і технологія торгівельних процесів», «Теоретичні основи товарознавства».

Мета викладання дисципліни «Обладнання підприємств торгівлі» - це набуття здобувачами освіти необхідних теоретичних знань та практичних навичок, пов'язаних із механізацією та контролем технологічних процесів, що протікають на підприємствах торгівлі та їх удосконаленням, підбором та розташуванням, експлуатацією, первинним технічним обслуговуванням та правилами організації ремонту, а також підготовка спеціалістів за напрямом, які здатні технічно грамотно експлуатувати торговельно-технологічне устаткування, вирішувати питання впровадження новітніх засобів автоматизації та механізації технологічних процесів на підприємствах торгівлі.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Обладнання підприємств торгівлі» є:

  • ознайомлення здобувачів освіти з базовими поняттями торговельної техніки,
  • формування знань конструктивної будови торговельного обладнання щодо механізації та автоматизації процесу руху товару,
  • засвоєння здобувачами освіти умінь користування різними видами обладнання, підбору і раціональної експлуатації торговельної техніки з дотриманням вимог безпеки праці.

Критерії оцінювання результатів навчання

Кожен здобувач освіти протягом вивчення дисципліни повинен ґрунтовно засвоїти теоретичні питання даної дисципліни, розглянути питання для самостійного вивчення курсу, продемонструвати відповідний рівень знань під час тематичного тестування, вміти застосовувати отримані знання і практичні навички.

Система оцінювання знань, умінь та навичок здобувачів освіти охоплює всі види знань, які згідно за програмою дисципліни передбачають лекційні, семінарські заняття, виконання письмових контрольних робіт, а також самостійну (індивідуальну) роботу.

Контрольні заходи включають поточний і підсумковий контроль.

Перевірка та оцінювання знань здобувачів освіти здійснюється в таких формах:

  • оцінювання знань здобувачів освіти під час семінарських занять;
  • оцінка рівня виконання реферативних (індивідуальних) робіт;
  • проведення поточного тестування знань здобувачів освіти;
  • проведення поточного контролю;
  • проведення підсумкового контролю.

Оцінювання знань під час семінарських занять і виконанні контрольних робіт має на меті перевірку рівня засвоєння здобувачем освіти конкретної теми.

Об'єктами поточного контролю є:

  • усні відповіді здобувачів освіти;
  • участь в обговоренні дискусійних питань;
  • аналіз ситуаційних завдань та вміння доведення власної думки;
  • правильність розрахунків при визначенні певних показників, вирішенні ситуаційних завдань, задач з курсу економічної теорії;
  • правильність виконання лабораторної роботи;
  • реферативні виступи, усні повідомлення з курсу економічної теорії;
  • реферативні виступи, усні повідомлення тощо.

Критеріями оцінювання є:

  • Повнота розкриття питання;
  • Логіка викладання, культура мови;
  • Емоційність та переконаність;
  • Використання основної та додаткової літератури;
  • Аналітичні міркування, вміння роботи порівняння, висновки.

При виконанні письмових завдань:

  • Повнота розкриття питання;
  • Цілісність, системність, логічна послідовність;
  • Правильність виконання завдання лабораторної роботи;
  • Вміння формувати висновки;
  • Акуратність оформлення письмової роботи.

При вирішенні ситуаційних завдань:

  • Навички логічного мислення, послідовного, наукового підходу до вирішення поставлених завдань;
  • Пошук альтернативних рішень;
  • Вміння обґрунтувати альтернативних рішень.

При відповідях на тестові завдання:

  • Вміння здійснювати порівняння;
  • Вибір (позначення) правильного варіанту відповіді;
  • Акуратність оформлення роботи

Оцінювання здійснюється за 100-бальною шкалою з подальшим переведенням у національну шкалу (шкалу Коледжу) та шкалу ECTS.

Оцінювання знань здобувачів фахової передвищої освіти сприяє підвищенню мотивації здобувачів освіти до систематичної активної роботи впродовж усього періоду навчання за відповідними освітньо-професійними програмами з метою формування системних, стійких знань, умінь, навичок та компетентностей, а також розширенню можливостей для всебічного розкриття здібностей здобувачів освіти, розвитку їх творчого, наукового мислення та підвищення ефективності освітнього процесу.

Під час проведення контрольних заходів здобувачам фахової передвищої освіти не дозволяється користуватися засобами зв'язку, пристроями зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації (мобільними телефонами, планшетами, ноутбуками і т.п.) друкованими або рукописними матеріалами, іншими засобами, предметами, приладами, що не передбачені процедурою оцінювання знань відповідно до робочої навчальної програми або іншого нормативного документу щодо процедури проведення контрольних заходів.


Для зручності та систематизації інформації з дисципліни "Обладнання підприємств торгівлі" були створені дошки Padlet: 

Зроблено в Padlet

Зроблено в Padlet
© 2017-2023 А.П. Островершенко
Всі права захищені
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати